نکات مهم در انتخاب کفپوش

انتخاب کفپوش برای ویلا امروزه اهمیت زیادی دارد. چه از کفپوش های چوبی مانند پارکت لمینت استفاده کنید و چه کفپوش های دیگر مانند سنگ، موکت و یا سرامیک. در هر صورت انتخاب یک کفپوش مناسب می تواند فضای منزل شما را تا حد زیادی عوض کند و جلوه دیگری به آن ببخشد.

انتخاب کفپوش بسیار اهمیت دارد به خصوص در خانه های نوساز. این روزها بسیاری از افراد جهت خرید یک کفپوش مناسب از نظر دیگران هم بهره می گیرند و گاهی حتی از خود فروشندگان پارکت چوبی و یا پارکت لمینت نیز راهنمایی های لازم را دریافت می کنند. لازم نیست جهت انتخاب کفپوش مثلا خرید پارکت لمینت، شما یک متخصص و طراح داخلی خانه باشید بلکه براحتی می توانید با مطالعه مقالاتی که تاکنون جهت اطلاع شما نوشته ایم و یا تماس با همکاران ما و همچنین دیدن کاتالوگ های کفپوش ها، نوع، طرح و رنگ کفپوش چوبی مورد نظر خود ر ا براحتی انتخاب کنید.

نکاتی برای انتخاب کفپوش مناسب

کفپوش ها از موثر ترین اجزا در تعیین زیبایی یک محیط بشمار می روند بطوریکه با انتخاب یک کفپوش مناسب می توانید کل فضای مورد نظر خود را دگرگون کنید ولی از آنجاییکه باید برای هربخش از منزل کفپوش مناسب آن قسمت خریداری شود ممکن است انتخاب گزینه مناسب کمی برایتان سخت باشد ،پس با ما همراه باشید.

نکاتی برای انتخاب کفپوش مناسب

سالن پذیرایی

کفپوش های چوبی چه از نوع طبیعی و چه از نوع لمینت بهترین گزینه برای سالن پذیرایی است ، بهتر است بهمراه آن از فوم سایلنت بعنوان زیر ساز برای کاهش سروصدا نیز اسنفاده کنید و البته اکثر خانم ها فرش را نیز به عنوان جزء تکمیل کننده کف سالن پذیراییشان اضافه می کنند.

اتاق خواب

اتاق خواب باید القا کننده آرامش و راحتی باشد بر این اساس پیشنهاد ما این است که یک کفپوش نرم و گرم همانند فرش و موکت را برای این بخش از منزلتان انتخاب کنید و یا اگر هر نوع کفپوش دیگری استفاده کرده اید بخشی از آن را با فرش و موکت بپوشانید تا سرو صدا را کم کند و همچنین پاهایتان احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

اتاق کودک

کفپوش مورد نظر برای این محیط باید با توجه به میزان کنترل سروصدا و همچنین تامین امنیت انتخاب شود که فرش و موکت بهترین گزینه است که هم خطری کودک را تهدید نمی کند وهم اینکه در برابر تحرکات مداوم کودک سرو صدا را کنترل می کند.

اتاق تلویزیون

اینکه برای تماشای فیلم مکان ویژه ای در منزلتان در نظر گرفته اید نشان دهنده اینست که نمیخواهید سرو صداهای اضافی مزاحم تماشای فیلم و یا گوش دادنن به موسیقی شما شود پس در مرحله اول آکوستیک بودن محیط اهمیت دارد، ازین جهت موکت ها و کفپوش های پنبه ای که عایق صوتی خوبی بشمار می روند مناسب ترین گزینه برای این محیط است.

کفپوش اشپزخانه

آشپزخانه

برای محیط آشپزخانه به دلیل فضای ویژه و وجود رطوبت و همینطور امکان ریختن مواد داغ بر روی کف و همچنین ایستادن مداوم در این محیط کفپوش های پنبه ای بهترین گزینه می باشند ، این کفپوش ها که ظاهری شبیه کفپوش های لمینتی دارند به علت وجود چوب پنبه در برابر رطوبت و سوختن مقاومند و همچنین حالتی ارتجاعی دارد که وقتی طولانی مدت بر روی ان می ایستید تفاوت آن را بر روی پاهایتان احساس می کنید.